Ny jobb vecka :)

Datum: 2012-07-18 / Tid: 10:38:18
Da var jag hemma efter 5 timmar pa jobbet.
Idag har jag varit i resturang baren och det gick bra. Tiden gick dock valdrig sakta for det var inte sa mycket folk.
Fick berom av managern nar jag kom till jobbet idag. Han sa att jag gjorde valdigt bra ifran mej forra veckan och han gillar min bubbliga glada personlighet. Det ar kul. Forhoppningsvis gillar han mej fortfarande nar jag behover ett nytt visa sa han vill sponsra mej.
Med mitt visa som jag har nu far jag bara jobba for samma arbetsgivare 6 manader, sen maste arbetsgivaren sponsra mej. Jag vet inte riktigt vad det innebar men det far jag ta reda pa.

Idag var loning och det blev en glad overraskning. Det ar valdigt bra timlon och speciellt pa sondagarna. Tyvarr jobbar jag inte denna sondag men jag hoppas jag jobbar nasta sondag.

Nu vantar jag pa att Derek ska bli klar sen drar vi och koper curry. Har inte atit nagot sen frukost imorse sa jag svalter!!!

Jag ska be Derek ta ett kort pa mej med mina jobbklader sa ni far se hur jag se ut pa jobbet.

Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0