Mamma <3

Datum: 2012-03-10 / Tid: 12:49:04
Ikvall ringde alskade mamma och det var sa skont att prata med henne.

7 manader nu snart sedan jag lamnade Sverige. Pa ett vis kanns det som en hel evighet men samtidigt kanns det som igar jag hade min lilla lagenhet och min alskade Lill Isa.

Jag trodde da aldrig att jag skulle sakna sno men det gor jag faktiskt. Inte en hel vinter men en vecka iaf. Gora en snogubbe och ha pa sig varma mysiga klader.
Men snart blir det ju vinter har och jag maste kopa klader sa jag inte fryser ihjal.
Jag vill ha mina klader hemifran. Jag saknar trojan som mamma gjorde at mej. Den var ju sa skon men jag kunde bara anvanda den ett par ganger eftersom det var sommar hemma nar jag fick den. Sen skulle min skinnjacka vara dum att ha.

Vi satt forut och kollade pa resor. Det lutar at att det blir en 7 natters kryssning om nagra mander. Jag skulle garna kunna aka imorgon men det sitter ju alltid i pengar.
Lutar oxa at en tripp till Bali sa vi far se vad vi valjer.

Imorgon blir det Zoo sa det kommer en update nar jag kommer tillbaka till datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0