1:a Maj

Datum: 2012-05-01 / Tid: 06:02:17
Tank att det redan ar maj. Tyckte ju att det var jul nyss.

Imorse var jag ute pa en promenad igen, skavsar som vanligt, sen har jag val inte gjort nanting direkt.
Ar sa sugen att lasa men jag har ingen bok. Bockerna jag har har jag last flera ganger sa ingen lockar riktigt an.
Bara att vanta in Derek. Har ingen aning om nar han kommer men forhoppningsvis tar det inte alltfor lange. Inte mer an 2 timmar hoppas jag.
Nar kan kommer ska vi aka och lamna in dom dar medicare card pappren. Det blev aldrig av igar sa vi gor det idag istallet.

Till middag ska jag laga Dereks favoritmat. Pasta.
Han alskar min kottfarssas och det ar ju inte dumt.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0