Frugan

Datum: 2012-11-15 / Tid: 05:17:09
Jag kanner mej valdigt nojd med denna dag
 
Efter senaste inlagget kakade jag coco pops med mjolk. Sen satte jag igang att stada, dammsog, skrubbade livet ur badkaret, toaletten och handfatet, dammtorkade och tvattade sangkladerna. Jag gillar verkligen varat bubbelbad, trots att jag aldrig provat badat, men nackdelen ar storleken nar man ska skrubba det. Fick vandra omkring i badkaret for att fa det rent. Men det are vart.
Nar allting var rent och fint tog jag en valfortjant dusch sen slog jag pa sjatte sinnet. Var sa langesen jag sag den filmen men spelar ingen roll hur manga ganger jag ser den, den ar lika bra varje gang.
 
Efter filmen bakade jag kladdkake muffins som jag hade tankt bjuda folket pa jobbet imorn men det blir inget av for dom smakar inge bra.
Haromdagen nar jag gjorde tacopaj tyckte jag inte om den for pajdegen smakade konstigt. Jag kande margarin smaken och det var inte gott. Samma med kladdkakan, kanner stark smak av margarin :(
Maste vara market pa smoret jag kopte. Tanker da inte kopa det igen. Men ingen annan har 50grams markningen pa papperet sa det blir lite svart att veta mangden utan dem. Men det far jag losa nasta gang.
Derek verkade gilla tacopajen iaf for nar jag kom hem fran jobbet kollade jag kylen och halva pajen var borta :)
 
Tankte dela med mej av en sang som alla hort.
Min kara mor som skickade den till mej pa facebook for att ge mej ett gott skratt. Skratta gjorde jag men jag trodde aldrig att den skulle bli sa stor som den blev.
Jag ar ett stort fan av dansen :)
 
 
 
 
Nu ska jag vanta pa min blivande man sa vi kan fortsatta kika Dexter.
 
Ha de!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Spara papperet från margarinet du har nu. Om nästa margarin är lika högt och brett dvs... :)

Svar: Smart Frida :)
Elina

2012-11-15 @ 07:42:36
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0