Hard work work

Datum: 2012-11-18 / Tid: 01:40:22
Morning!
I fredags var det sa varmt sa jag dagdromde om snogubbar och pulka akning.
Borjade klockan 15 och slutade inte forran 00.30 pa fredagen sa det var bra timmar. Igar borjade jag klockan tio och slutade inte forran 01.30. 15 betalda timmar, YES!
 
Tack vare att det var sa varmt i fredags kom det varldens storm igar. Det askar och blixtrar fortfarande. Det var haftigt att kolla pa himlen igarkvall for det var en riktig tropisk storm sa blixtarna liksom klattrade pa himlen. Som pa film ni vet.
 
Nu ska jag snart ivag pa jobbet, slutar klockan fem och da ska vi forhoppningsvis se Breaking dawn part 2.
 
Bade Derek och jag vaknade imorse klockan 8 av askan. Det dundrade sa huset skakade. Det dundrar fortfarande och det ar sa mysigt.
 
Jag ser verkligen fram emot nasta lordag. Tjejerna pa jobbet har ordnat mohippa for mej :)
Vi ska traffas pa jobbet, ata middag och vanta in tjejerna som stanger i resturangen, sen ska vi vidare till the valley och ga ut.
Managern var snall och gav mej ledigt pa sondag. Var lite orolig ett tag att jag inte skulle orka upp for jobbet med tanke pa att jag inte druckit pa flera flera manader. Tack John.
 
Nu maste jag torka haret och gora mej klar for jobbet sa jag inte blir sen. hahah, pa tal om sen. Nya duty managern Reon skulle oppna igar for forsta gangen. Han jobbar alltid kvallar med mej annars. Pa fredagkvall innan han gick hem fragade han om jag kunde borja klockan 10 istallet for 11.30. Inga problem sa jag. Han sa: Dont forget! And dont be late!
Jag glommer aldrig och jag ar aldrig sen.
Kom dit fem i tio, dorrarna ar lasta och jag kunde inte lata bli att lura honom lite. Ringde till honom och gor till en sjuk rost och sager att jag ar sjuk. Jaaaahaaa, hmmm, jahha, okay, sager han, jag blev blev sa full igar att jag inte kan ta mej upp ur sangen, sager jag. Jaaha, okey, I dont know, sager stackars Reon med panik i rosten. Sen sager jag, ah jag bara driver med dej jag star utanfor dorrarna, kan du slappa in mej. You fucking bitch var det sista han sa innan han la pa. Hahaha. Jag gillar Reon sa mycket. Alla gillar honom. Han ar rolig.
 
Nu ar jag sen!
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0