Hungry jacks!!

Datum: 2012-11-29 / Tid: 00:49:58
Morning!
 
Jag har fortfarande klanningspanik for idag ar det bara 2 veckor kvar. Men jag maste hitta nagon sa ar det bara. Om jag inte hittar en vit far jag val ha en annan ljusare farg men jag vill ha vit enligt traditionen.
Det loser sig nog sa gubben som sket i badkaret.
 
Denna vecka kommer jag inte fa na bra timmar alls :(
Jag far va glad om jag kommer upp i 30 timmar.  Igar jobbade jag ett bistro skift och det var fran 17.30-20.30, 3 timmar alltsa. Jag har inte haft ett bistro skift pa flera manader sa jag forstar inte varfor jag hade ett igar.
 
Ikvall ska jag antligen fa ata hungry jacks!!! Jag har varit sa sugen i ett par veckor nu men ikvall smaller det. yees.
Hungry jacks ar burger king. Det hette burger king forr men sedan andrade dom namnet till hungry jacks. Men det ar samma meny som burger king. Whopper med cheese <3
 
 
 Forsokte just lagga upp bilder men det ville sig inte.
Far slanga upp nagra senare.
 
Ha de!
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lycka till med klänningsjakten :)
Kramis

2012-11-29 @ 09:13:31
Postat av: Broder Mattias

Det löser sig säkert hur bra som helst med klänningen! :) Kram

2012-11-29 @ 11:01:16
Postat av: Jenny

Håller tummar och tår att du ska hitta en fin klänning som du känner att du vill ha! ♥ Önskar att jag var där och kunde hjälpa dig att leta! Puss och kram

2012-12-01 @ 00:36:57
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0