Huset!

Datum: 2012-11-08 / Tid: 06:13:31
Denna var det forsta jag tittade pa nar jag vaknade
 
 
Valdigt glittrig och fin :)
 
Annars sa har jag slappat med en bok idag, tvattat och plockat lite. Vantar pa att Derek ska komma hem fran jobbet sa ska vi handla lite mat, hyra Dexter och ata kinamat. Mysigt att fa ha lite tid tillsammans da jag numera jobbar till 2 pa natten nastan varje veckodag. Hinner inte ses alls da. Men det ar som det ar just nu.
 
Har kommer bilder pa huset for er som ar intresserade.
 
 
Soffan <3
Ska kopa en fin matta och ett kaffebord nar vi har rad :)
 
 
 
 
Koket
 
 
koket
 
 
Spisen
 
 
Spis och kylskap
 
 
Varan underbart skona sang. Soffbordet star lite i vagen for det ar na fel med det sa vi ska fa nytt :)
 
 
Garderober i sovrummet
 
 
 
Badet <3
 
 
 
Bakom den stangda dorren ar sovrum nummer tva men det ar massa kartonger och skit dar sa bild pa den far vanta ett tag :)
 
Nu har Derek kommit hem fran jobbet sa fler bilder kommer senare.
 
Ha de

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Fint! <3 :D

2012-11-08 @ 11:05:17
Postat av: Maddis

Hej vännen,
Vad roligt att få se bilder - både på ring (helt UNDERBAR!) & på huset, härligt med bubbelbad! -lite avis! Ser fram emot att prata med dig snart när luren kommer!
Puss & kram

2012-11-08 @ 13:03:51
Postat av: Frida

Har ni förlovat er?! Grattis! Det ser superfint ut! Kram

2012-11-08 @ 21:25:12
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Therese

Hej Lina!
Gud vad roligt för dig.
Förlovning och allt... Grattis grattis :)

Kram Therese

Svar: Tack sa mycket :) Jag ar lycklig. Saknar dock alla hemma sa mycket men man maste folja sitt hjarta och mitt hjarta ar i australien med Derek :)
Elina

2012-11-09 @ 10:09:27
URL: http://terraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0