Klanning

Datum: 2012-11-27 / Tid: 09:29:30
Hej!
Idag bokade jag Kacie for smakrad nar jag letade klanning.
Hon plockade upp mej pa hennes rast och forst for vi till Taigum shoppingcenter dar jag sett en klanning jag tyckte om i ett fonster.
Hittade en annan dar inne som jag blev helt kar i. Den var sa himla fin men den passade inte alls :(
Jag tror att det var mer som en plus size shop for den minsta klanningen var alldeles for stor. Da blev jag lite lessen for den var sa himla fin.
Efter taigum for vi till chermside shoppingcenter och jag vet inte hur manga affarer vi kollade i men de hade ingenting som foll varken mej eller Kacie i smaken. PANIK!
Vi var tvungen att halstressa lite pa slutet for Kacie var tvungen att fara tillbaka till jobbet.
Nu vet jag inte vad jag ska gora :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0