Morning!

Datum: 2012-11-09 / Tid: 01:42:26
Tankte borja med att skriva att igar var det 40 mer besokare an jag brukar ha inne pa bloggen :)
Tack for titten.
 
Annars sa ar jag jatte trott. Jag tror jag sovit for lange, la mej vid tio igar kvall och klev inte upp forran nu, halv elva. Men sangen ar sa himla skon sa jag vill inte kliva upp.
Min lediga dag igar var valdigt skon. Vi kopte olika ratter pa kina och tog med oss hem, nar Derek ringde och bestallde mat bestallde han aven friterade banan och glass till oss!! Det hade jag inte en tanke pa men jag har pratat om det ett tag nu och han kom ihag. Valdigt gott. Vi hyrde aven forsta sasongen av Dexter, trodde jag. Det var bara de tre forsta avsnitten pa forsta sasongen. Storande. Far aka tillbaka ikvall eller imorgon och hyra resten.
 
Idag borjar jag klockan 1 och slutar nar det ar lugnt i baren. Jag gillar inte alls fredagarna for jag vill veta nar jag ska sluta. Ibland slutar jag vid 8, ibland elva, ibland nio. Man vet aldrig och det ar storande. Men det blir bra timmar iaf.
 
Nu ska jag ata lite yoghurt och blabar sen maste jag gora mej klar for jobbet.
 
 
En bild nar jag kom hem fran melbourne cup dagen pa jobbet. Lite sliten for klockan var nog halv 3 pa natten dar och jag jobbade fran 12 pa dagen.
 
Nu maste jag rappa pa.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0