TV!!!

Datum: 2012-11-11 / Tid: 08:49:53
Hello!
Nu har jag precis kommit hem fran jobbet och hemma vantade lite overraskningar. En blueray spelare, en stooor platt tv pa vaggen och Dexter sasong ett :)
Derek hade verkligen shoppat loss. Han har pratat om en storre tv sa lange jag varit har sa han ar som ett litet barn pa julafton nu.
 
Sa ikvall ska vi bara mysa, se dexter, kopa pizza och bara vara.
Nar vi lamnade tillbaka filmerna vi hyrde igar var jag tvungen att kopa en till triple caramel chunk. De ropade pa mej fran kylen och jag kunde inte motsta.
 
Jag var sa glad for jag fick en till 6 dagars arbetsvecka men en av tjejerna som bara jobbar helger kunde inte jobba lordag men kunde jobba onsdag sa managern fragade idag om jag ville ha onsdag, torsdag ledigt istallet for bara torsdag och jobba kvalls skift i bistrot efter jag ar klar med gaming pa lordag. Vill ju egentligen inte for jag behover timmarna men da ar corrine (som bara jobbar helger) skyldig mej en. Men jag far lite extra timmar pa lordagen anda for forst jobbar jag pa gaming till 17, har en halvtimmas rast och sen stannar jag i bistrot nagra timmar. Blir kanske bara till 21 men det ar battre an att tappa en hel dag.
 
Nu ska vi hamta pizza och jag ar valdigt excited for de har vitloks sas!!! :D
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Härligt Lini! :D

2012-11-11 @ 12:32:36
Postat av: Mamsen

Hoppas ni hade en riktigt härlig myskväll :)
Kramis <3

2012-11-11 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0