:)

Datum: 2012-10-17 / Tid: 18:07:59
Halloj!
 
Nu ar man som ett litet barn kvallen innan julafton. Imorgon ar det antligen torsdag, som jag vantat!!
Klockan 15 ska vi vara hos maklaren och skriva under papper och fa nycklarna.
Fore det maste vi in pa banken och skriva ut en check for depositionen och vi ska aven oppna delat bank konto. Sa fran och med imorgon har kommer vara loner in pa samma konto. Vuxen poang?
 
Nu ar klockan lite over 2 pa natten och jag har precis kommit hem fran jobbet. Det gick bra att jobba ikvall. Allting flot pa bra och jag fick ratt bra med dricks.
 
Nu ska jag ta och forsoka kontakta norska banken angaende mitt visa kort. En bankomat i thailand kakade mitt kort nar jag bodde dar och jag brydde mej inte om att skaffa ett nytt. Men pengar behovs ju alltid sa vi far se om de kan skicka ett till mej pa nagot satt.
 
Nu sager jag aven bye bye for ett litet tag. Vi kommer inte ha internet nar vi flyttar sa det tar nog nagra dagar innan vi kan fixa det.
Men nar jag kommer tillbaka kommer det uppdatering och bilder pa huset :)
 
Vi hors snart igen.
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så skoj! Är så glad för eran skull. Ring mig på Skype när ni har internet!

2012-10-17 @ 19:04:16
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0