Bara vi?

Datum: 2012-10-08 / Tid: 22:38:23
Morning
 
Igar blev det en tidig kvall pa jobbet. Min mage var sa knepig igar och fick springa pa toa hela tiden sa Aria som stangde i sportbaren fragade om jag ville att hon skulle ta over mitt skift nar hon stangt i sportbaren. Det fick hon gora. Tur var val det for nar Derek hamtade mej klarade jag mej inte ens hem forran jag borja kasta opp. Fick stanna efter vagkanten. Har inte blivit mycket somn inatt, darfor jag ar vaken nu (6.30) Men magen har borjat lugna ner sig sa jag ska halla mej vaken en liten stund till och sen ska jag sova och ladda upp infor jobb ikvall.
 
Iallafall var vi till maklaren igar med ansokan. Har i australien maste man komma upp i en viss poang nar man identifierar sig. Alla foretag har  olika poang kritirerier och forsta gangen jag var tvungen att komma upp i poang var nar jag skaffade bank kortet. Minns inte hur manga poang det var men i det fallet rackte det med passet och mitt medicare card.
Igar skulle vi bada identifiera oss med 100 p var. 30 p for passet, sen var det typ 50 for referens fran tidigarre maklare, 30 for bevis att man hyrt fran maklare tidigare osv. Vilket ingen av oss har. Derek hade lite mer han kunde visa, som bilpapper och lite annat sa han var good to go. Men jag hade bara mitt pass men de sa att om jag bara skickade in lonebesked eller bank statement sa var jag oxa good to go.
 
Jag kunde ju inte garna skicka in mina lonebesked for dar star det hur mycket jag tjanat hittills och  med tankte pa att jag jobbat dar 3 manader och inte 8 sa stammer inte summan riktigt. Sa jag fick mejla in en sida av mitt bank statement.
 
De kan inte borja behandla ansokan forran den ar kompleterad och Derek far inte sina lonebesked forran imorgon, onsdag, av sin chef. Sa det blir att skynda sig in med dem nar han kommer hem efter jobbet.
Derek fragade om det var mycket folk som lamnat in ansokan men det var bara vi!!! Ahhhhh!! Hoppas hoppas hopppas hoppas!
 
Nu ska jag ata nagot for jag ar sa  himla hungrig och se om jag far behalla det.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0