Dan fore dagen med stort D!

Datum: 2012-10-17 / Tid: 02:55:52
Morning!
 
Imorgon ar det antligen torsdag! Ah vad jag langtar. Men det har ni ju hort nu den senaste veckan :)
 
Gick och la mej igar vid halv 3, kunde inte somna sa jag somnade kanske runt 3, klev upp halv nio och borjade packa. Tur att vi inte har sa mycket grejer. Langtar tills jag kan shoppa loss pa ikea. Tallrikar, glas, muggar, bestick... ja allt :)
Ska passa pa att bunkra upp med sill nar jag ar dar. Sill suget borjar komma tillbaka igen. Ikea kanske har nagon typ av julmat nar det borjar narma sig jul. Rodbetsallad skulle jag kunna betala mycket for.
Jag var ju i thailand forra julen och jag minns hur jag langtade allt som har med julmat att gora, julmust speciellt. Men det varsta var nog att jag saknade min kara familj sa himla mycket. Jag gruvar mej for julen for jag kanner redan nu vilken hemlangtan jag kommer ha. Men detta ar far jag ju iaf spendera med min alskade, forra julen satt vi klistrade framfor datorn och pratade med varandra <3
 
Hur kom jag in pa julen? hehe
Tillbaka till nuet.
 
Igar hittade vi en svart skinnsoffa som vi ville ha. Det var en leverans tid pa 2 veckor sa vi vantar med spanning.
Derek sa haromdagen att det kommer bli jobbigt ett tag innan vi far in alla grejer och kan kopa allt vi vill ha till huset, men det ar verkligen inget problem for mej. Jag skulle kunna sova pa en tunn madrass bara jag far sova i MITT hus. Bara kanslan att kunna ga pa toa mitt i natten utan att behova ta pa sig klader. Har har jag aldrig kunnat springa i bara underkladerna for man vet aldrig om man moter nagon pavag till eller fran toa. Men det ar over imorgon for da ar det bara Derek och jag!!!! WeeehhuU!!
 
Det hade inte varit lika "hemskt" att bo har om de pa overvaningen kunde ha hallt sig daruppe. Eller anvant ytterdorren istallet for att ga igen varat rum och ut genom garaget. Fattar inte varfor. Om de hade anvant ytterdorren nar de gar ut eller in hade vi aldrig sett dom. Som sagt har jag inget emot dem, de ar jattesnalla men jakligt storande att mannen i huset bara stormar igenom har nar det passar. Knackar liksom inte ens utan slanger bara upp dorren och halvskriker KNOCK KNOCK!
Nu haller jag pa att brusa upp lite har sa nu ska vi inte prata mer om det.
 
Nu ska jag fortsatta att packa sa jag far nanting gjort innan jag maste gora mej klar for jobbet.
 
Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0