En bit av mitt finger

Datum: 2012-10-13 / Tid: 10:31:38
Hej hej!
 
Jobbdagen gick bra idag. Madde mycket battre nar jag vaknade, var bara lite smatt illamaende. Nar jag berattade for managern skickade han ivag en av killarna som jobbar i bottle shoppen till apoteket och kopte sluta krakas tabletter och de hjalpte verkligen. Tack John!
 
Efter jobbet gick jag hemover och Derek kom hem precis samtidigt med mat fran den goa asiatiska resturangen som jag berattade om haromdagen. Nudlar och kyckling i teriyaki sas blev det for mej och sa himla gott var det. Helt otroligt vad mycket mat de skickar med. Jag at sa jag blev matt, Derek at av min mat och anda finns det var for en portion till. Perfekt.
 
Nasta vecka blir en bra vecka. Fick 6 skift sa det ar perfekt. Ar bara ledig torsdag nar vi far nycklarna till huset sa det ar passande. Ah vad jag langtar.
 
Har kommer lite bilder fran godsakerna jag kopte igar.
 
 
 
 
 
 
Forstar vad ni hemma tanker. Hur kan hon vara glad over fiskbullar och kantarell sas. Men nar man inte varit hemma pa 14 manader ar minsta lilla sak en bit av hemma.
 
 
Nu nar det star flyttkartonger har sa kanns det verkligen att det borjar narma sig flytt :)
 
Idag pa jobbet stog jag och skar lime och citron. Helt plotsligt haller jag pa att karva av mej hela fingret. Hehe, inte hela fingret men en liten bit karvade jag bort och blodflodet var det inge fel pa. Klumpiga jag.
 
Nu ska jag ta och smaka forsta godisen. Tror det far bli en polly. Tandvattnet rinner redan.
 
Ha de!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0