Hall alla tummar och tar!

Datum: 2012-10-06 / Tid: 10:17:31
Imorse var vi ivag och kollade pa huset. Oj oj oj vad vi vill ha det!
Jattemysigt stalle med stor bakgard. Vill ha vill ha vill ha!!!
Det var tydligen manga som var intresserad sa kan ni alla snalla halla tummarna att de valjer oss. Derek sager att jag inte ska hoppas for mycket, men jag kan inte lata bli. Skulle bli sa glad om vi far flytta in dar.
 
Vi far veta inom en snar framtid. Vi kan  inte lamna in anokan forran mandag och jag hoppas de inte redan har valt nagon.
 
Nu haller Derek pa att gora hamburgare, han ar sa ambitios idag sa han gor egna med kottfars. Ska bli gott. Jag ar glad att jag  har en man som ar duktig och tycker om att laga mat.
 
Hall alla tummar och tar nu sa haller jag er uppdaterad om vi far huset eller ej.
 
Ha en mysig lordag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Håller allt som går att hålla så hårt jag kan!

Svar: Tack maami!
Elina

2012-10-06 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0