Piiizza

Datum: 2012-10-04 / Tid: 07:37:46
Nu har jag precis gjort ett par pizzor och vantar nu pa att Derek ska komma hem fran jobbet.
Mamma ringde forut och det var sa roligt att prata med henne. Det gjorde mej verkligen pa bra humor.
 
Imorgon eller pa lordag ska vi pa bio och se Taken 2!!! Spannande spannande.
 
Nu maste jag gora mej klar sa jag inte kommer forsent till jobbet. Stu ringde och fragade om jag kunde komma en halvtimma tidigare och visst kunde jag det.
 
 
Mamma, har ar pizzan jag gjorde nar jag pratade med dej :)
 
Tankte aven onska min lillebror Tias lycka till pa tentan imorgon. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mums vad den ser god ut. Önskar jag bodde nära så jag kunde bli hembjuden :)
Kramis <3

2012-10-04 @ 10:44:40
Postat av: Jenny

Men guuud vad god den såg ut! Kommer du ihåg den där pizzan du och jag bakade när vi bodde hemma på Nygatan? :) Sen käkade vi den i Patrick och Mattias rum och kollade på Seabiscuit :) hehe Puss och kram! <3

2012-10-04 @ 12:08:25
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se
Postat av: Broder Tias

Mmm den såg god ut! :) Åh ska det komma en 2:a på den? :D Tack så mycket Lini men det var idag jag hade tentan! ;) Kram

2012-10-04 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0