Taken 2

Datum: 2012-10-12 / Tid: 07:55:30
Hello!
Vaknade imorse av att det var varldens storm. Bara vantade pa att citrontradet utanfor varat fonster skulle tippa. Stormen har inte lugnat ner sig an. Gillar inte blast ja.
 
Iallafall har vi precis kommit tillbaka fran bion. Taken 2 var jatte bra. Alla ni som var ett fan av forsta filmen maste till att se tvan.
Lite trakigt bara for nar vi kommer ut fran biosalen fragar Derek vad forsta filmen handlade om. Jag ar 98 procent att han sa ja nar jag fragade om han hade sett forsta filmen men det hade han inte gjort. Om jag hade vetat det hade jag hyrt forsta innan vi sag denna pa bio. Men han tyckte den var bra iaf, men det ar ju som sagt trakigt eftersom handlingen hanger ihop.
Vi far se ettan i efterhand helt enkelt.
 
Nu ska vi slappa ett tag innan vi drar ivag pa kafe svea. Ska bli sa spannande att traffa lite svenskar. Just nu ar jag proppmatt efter popcorn och frozen coke men det ar ju ett par timmar kvar sa jag far plats med smorgastarta och varmkorv med gurkmejja.
 
Nu ar det "bara" 6 natter kvar innan vi ar i varat nya hus. Tiden gar for langsamt. Men har jag vantat i 9 manader kan jag nog vanta en vecka till. Men jag ar ju som jag ar nar det galler att vara talmodig och vanta. Nar jag vill ha nagot vill jag ha det pa en gang, finns ingen tid och ro att vanta inte.
 
Skriver en rad eller tva nar vi ar tillbaka fran kafe svea.
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0