Upp upp upp

Datum: 2012-10-04 / Tid: 03:00:32
Nu har vi bestamt oss att ga over hyra priset som vi hade tankt fran borjan. Vi kan inte hitta nagot for under 350 i veckan sa vi far lov att ga over det.
 
Vi var och kikade pa ett townhouse igar men det var val inget vidare. Valdigt trangt och kostig planlosning. Vi letar vidare.
 
Bade igarmorse och imorse har jag vaknat 4.30 och varit sa hungrig. Svulten till och med och bada dagarna har jag fatt kliva upp och atit nagonting. Tycker det borde vara tvartom nar jag atit middag halv elva de tva senaste dagarna. Men jag antar att nagonting satter igang amnesomsattningen. Kanske det var den spiciga chicken green curry jag at igar.
Efter jag atit yoghurt och blabar imorse kunde jag inte somna om sa jag kollade pa lite tv och sen slocknade jag pa soffan. Vaknade for ett litet tag sen. Dromde att jag och mamma var utomlands och badade och hade roligt.
 
Idag var det ledig dag, men tack och lov far jag jobba anda. Det kanske raddar min vecka med tanke pa att jag var ledig i mandags. Jobbar 17 till stangning och forhoppningsvis blir det 4.5-5 timmar.
 
Nu ska jag kla pa mej och ga pa affaren och handla lite.
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sådär har jag också vaknat. Man kan liksom inte somna om. Du kanske är gravid.;) då känner man så hela tiden haha

2012-10-04 @ 07:56:41
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0