Ben and jerrys

Datum: 2012-09-02 / Tid: 02:22:56
Hello!
Jobbdagen igar gick relativt smidigt, skrapade ihop 384 sek i dricks sa det var nagra generosa personer som gamblade igar. 
Efter jobbet plockade Derek upp mej. Jag kande for att ata middag ute och har haft pasta carbonara cravings i snart 2 manader sa vi for till Fasta Pasta for kak. 
Kopte brod med 3 olika dippar och en liten margharita pizza till forratt. Sen blev det sjalvklart carbonara for mej till huvudratt. Tyvarr var det en stor besvikelse for det smakade INGENTING! Da menar jag verkligen ingenting. 
Nar man tar en tugga av nagot och borjar tugga kommer ju alla smakerna, men med pastan kom det ingenting alls. Det var som att ata ingenting. Valdigt konstig upplevelse. Jag saltade, pepprade och hade pa ett halv kilo parmesan ost men det gjorde ingen skillnad. Tur var jag halvmatt efter forratten men trist anda. Derek tycker inte om att slanga mat, speciellt inte nar man betalat mycket pengar for det och knappt rort tallriken sa den smaklosa pastan ligger i kylen nu i en doggybag. Derek far ata upp den. 
Pavag tillbaka till bilen gar vi forbi Baskin - Robbins och Derek fragar om jag vill ha en glass. Na sa jag da jag redan var iskall, men sen ploppar Ben & Jerrys upp i huvudet pa mej och jag sager hogt BEN AND  JERRYS, BEN AND JERRYS och slapper taget om Derek och nastan springer in till glass shoppen. Derek skrattar fortfarande at det for han tyckte det sag ut som jag helt plotsligt blev besatt av nagot. hehe. 
Sjalvklart salde de inte B & J dar och om jag inte hade blivit sa till mej hade jag fattat att konkurenter inte saljer varandras glassar. Men Derek sag min besvikelse och skjutsade mej till en bensinmack en bit fran dar vi bor sa jag fick kopa en :)
 

 
Nu ska jag snart gora mej klar for jobbet.
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0