Finally!

Datum: 2012-09-12 / Tid: 10:04:12
Nu har jag antligen 2 lediga dagar framfor mej!
Da ar det bara till att kurera mej. Cold and flu tabletterna hjalper iaf. Nasan ar mycket battre idag men halsen och hostan haller i sig. 
 
Funderar om jag ska ga och ata lunch pa jobbet imorgon. Kanns inte som jag vill vara pa jobbet nar jag ar ledig men jag kan inte sluta tanka pa scottys carbonara. Jag fragade honom igar hur han gor den och det verkar sa enkelt men om jag gor den sjalv kommer den inte smaka ens i narheten av hans. Men jag kanske gor ett forsok iaf. 
 
Vi har varit lat nar det galler mat dom senaste dagarna. Har bara blivit mackor till middag och ingen av oss har nagra ideer till middag ikvall sa det far bli mackor igen. 
Det kanns ju inte sa roligt att laga mat heller da vi inte har nagot kok. Eftersom vi bara har den flyttbara kokplattan far vi till exempel gora pastan i micron om vi ater pasta sas. Men snart sa :)
 
Nu ska jag bara njuta att ha ledigt. Synd bara att Derek inte kan vara ledig med mej :(
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0