Gaytime

Datum: 2012-09-04 / Tid: 14:22:36
Idag borjade jag dagen med en promenad, en dusch jordgubbar och mjolk till frukost och sen jobb. Jobbdagen gick ratt smidigt men det ar sa trakigt nar det inte ar na folk. Tiden gar valdigt sakta da. 
 
Efter jobbet gjorde vi en jattegod middag bestaende av chicken tikka masala, nan brod, ris och grekisk yoghurt med hackad gurka. Vi provade en ny tikka masala pase och den var verkligen over forvantad. 
Efter middagen kom hojdpunkten pa dagen da jag pratade med Frida pa skype i nastan en timma. Jag ar sa glad att vi hittade varandra pa gymnasiet och jag vet att jag har en van for livet i Frida <3
 
Idag provade jag en ny glass, Derek sa att jag bara maste prova glassen och den var riktigt god. Valdigt roligt namn hade den :)
 
 
Nu ska jag ga och lagga mej innan jag somnar sittandes. Imorgon ar det sista jobbdagen sen ar jag ledig 2 dagar!!!!
 
Ha de

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag är så tacksam att du frågade mig om adam första dagen. För det var väl så vi började prata va? Du är helt fantastisk! Synd att jag inte kan engelska så att jag inte kan prata med din Karl haha. Kraaaam

2012-09-04 @ 17:12:19
URL: http://Allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0