Host Host

Datum: 2012-09-11 / Tid: 09:27:00
Usch vad lat jag varit nar det galler datorn den senaste veckan. 
I lordags madde jag prima, pa sondag morgon vaknade jag me varldens forkylning. Halleluja!
Madde piss igar med tankte att jag jobbar bara 10-16 sa det ar inte sa illa. Fler an jag som var sjuk sa jag fick aven tacka kvalls skiftet. Tur var det inte mycket folk i sportbaren dar jag jobbade eftersom det var mandag sa jag stangde klockan 20. Blev 10 timmars jobb istallet for 6. Imorse innan jag jobbet gick jag pa apoteket och kopte cold and flu tabletter. Forhoppningsvis mar jag battre imorgon. 
 
Annars har jag inte sa mycket att komma med. 

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Krya på dig!
Kram

2012-09-11 @ 10:43:08
Postat av: Broder Tias

Krya på dig!! :)

2012-09-11 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0