Jahapp

Datum: 2012-09-13 / Tid: 04:08:45
Vaknade pa valdigt bra humor imose, det borjar handa grejer nu and Im so excited!!!
Jag skriver mer om det senare idag :)
 
For en stund sedan hade jag ett jag-ar-ledig-sa-nu-ska-de-mysas kansla sa jag kladde pa mej och tankte ga till stora kopcentret och kopa The hungergames filmen, jordgubbar och nutella och ha lite tid med mej sjalv. Derek tyckte inte att den filmen var na bra sa jag tankte passa pa att se den medan han ar pa jobbet. Men precis nar jag ar pavag att ga ringer duty manager Jim och fragar om jag kan jobba ikvall. Saklart are bara att tacka och bocka men min jag-ar-ledig-sa-nu-ska-de-mysas kanslan forsvann med det samtalet. Men jag borjar inte forann 17 sa jag har nagra lediga timmar innan jag maste dit. Men det ar super med lite extra timmar.
Nu ska jag forsoka skynda pa tvattmaskinen for mina jobbklader snurrar darinne och jag hoppas dom hinner torka innan jag borjar. Skulle ju vara tokigt annars. 
 
Aja, skriver mer om det spannande lite senare nar jag vet mer. 

Ha de!
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj, vad jag blir nyfiken! Det blir jobbigt att vänta tills du berättar vad som är på g :)

2012-09-13 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0