Sommar sommar sooommar!

Datum: 2012-09-20 / Tid: 02:15:36
Vaknade fran en mardrom imorse av att Derek ringde. Han sa att det var jattevarmt ute, sa jag tog pa mej klader for att ga ut pa en promenad. Herregud vad varmt det var! Jag svettades som en gris. Det ar som riktig "utlandsvarme". Kladdig och fuktigt men ahhhh sa varmt :) Allt jag kunde tanka pa var att jag vill till stranden!
Jag skulle kunna betala bra med pengar for att fa aka till en strand nu, sola bada och bara vara med min man. Men det finns inga strander haromkring, det ar ju gold coast eller sunshine coast och till sunshine coast har jag aldrig varit sa jag vet inte hur langt det ar men det tar ju over en timma om man ska till gold coast. Skit ocksa!
Derek pratade innan vintern kom att vi kunde aka till southbank for de har som en pool eller nagot dar sa man kan sola och bada. Det blev aldrig av att vi gjorde det och jag vet inte vart det ar. Jag vet att det ar i staden nanstans men innan jag hittar dit kommer ju solen ha gatt ner. 
Ahh vad jag vill sola och fa en liten branna!!!
 
Jaja, nu ska jag gora det andra jag hade i tankarna pa promenaden: Vanilj yoghurt och farska blabar!
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0