Dan före doppar dan

Datum: 2013-12-23 / Tid: 11:36:01
hej hej på er!
Imorgon är det julafton! Juuulmaaat!!!
 
Igår låg vi på stranden några timmar. Jätte skönt var det och lite färg fick jag. Vattnet var jätte härligt, inga vågor som sist vi var här utan helt stilla.
 
Efter stranden gick jag för min dagliga endorfin kick och senare på kvällen gick vi ut för middag. 
Eftersom vi varit så duktig den senaste veckan att spara på pengarna så skulle vi unna oss go mat till middag. Derek kände för kött och jag för pasta så vi begav oss till Jung ceylon och hamnade på en irländsk pub/resturang som hade all you can eat söndags stek. Lycka för Derek som älskar det så där blev det middag. Jag är inte över förtjust i "roast" som det heter så jag åt en magisk Caesar sallad. Satan i gatan vad go den var. 
 
Idag har har vi inte gjort nått speciellt. Degat och gymmat. Nu ska vi snart äta middag och sen se film.
 
1 dag kvar till jul(bord)afton.
 
ps Mick och mel flyger hit från Australien imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0