Empire state

Datum: 2013-12-17 / Tid: 11:11:10
Hello!
 
Igår hade vi som vanligt en slö dag. Vi käkade Burger king till lunch och sen såg vi the hobbit igen. Jag hade så himla ont i magen nästan hela filmen så när det var ca en halvtimma kvar lämnade vi filmen och gick hem så jag fick lägga mej. Väl hemma och i sängen kom jag på att jag glömt mina nya fina solglasögon i bio salongen. Dom kostade bara 20 kr men jag var så himla nöjd med dom.
 
Vi gick tillbaka till bion idag och frågade efter dem och dom hade sparat dom!
Jag blev glad. När vi ändå var där såg vi filmen Empire state. Den var bra men ingen favorit.
 
Nu har min förkylning äntligen släppt så imorgon tänkte vi köpa gymkort. Gruvar mej lite för det finns ingen ac på gymmet och det är varmare därinne än vad det är ute. Vi var in dit häromdagen för att köpa en shake till Derek och svetten bara rann av oss. Vi stog där i Max 5 minuter. Gruvar mej för att springa. 
 
Nu nu är det bara en vecka kvar till jul(bord)afton. Sill och rödbetssallad!!! Maahhaaa vad jag längtar. 
 
 
Min fina Chanel väska jag köpte för några dagar sedan.
 
 
Food courten vi äter på varje dag. jätte billigt ställe.
 
 
Derek med sin dagliga banan shake. Super god är den. Finns massa olika frukter att välja mellan och det är bara frukten, is och vatten i Shaken. Nam nam
 
Ha de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0