Julbord 🎅🎅🎅

Datum: 2013-12-14 / Tid: 08:18:34
Det finns bara ett ord. Lycka!!!
PÄ julafton har vi reserverat 2 platser pÄ Harrys julbord. Jag vart sÄ glad att jag höll pÄ att kissa pÄ mej lite nÀr jag hörde att dom skulle ha julbord. 
Klockan 19 pÄ julafton ska vi vara dÀr och det börjas med glögg och sen mat. Sill, köttbullar, prinskorvar, rödbetssallad, skinka, Janssons och mycke mer. 
Jag ska fĂ„ ha lite julafton 😍
Ska bli spÀnnande att se vad Derek tycker om vÄrat svenska julbord. Han Àr ju van att Àta jumbo rÀkor och sÄnt pÄ julafton. Som jag har lÀngtat julmat. Nu rÀknar jag ner.
 
PÄ julafton kommer vÄra vÀnner Mick och Mel hit och ska stanna ett par veckor. 
Jag trÀffade dem nÀr jag jobbade i baren och de var hÀr samtidigt som jag trÀffade Derek. Mel var den som fick trösta mej nÀr Derek Äkte hem.
tyvÀrr bor dom i Sydney sÄ vi har inte trÀffats sen november 2011 men haft kontakt pÄ Facebook. Ser verkligen fram emot att trÀffa dem.
 
Nu ska vi kika pÄ lite film.
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0