REGN!!!

Datum: 2013-01-25 / Tid: 09:47:38
Hej hej!
 
Har inte kunnat blogga pa ett tag for internet verkligen ater pengarna vi laddar pa med sa vi blir snart ruinerade. Men nu tankte jag skriva lite iaf :)
 
Det borjar losa sig med allting nu. Idag ska vi betala visum avgiften till min advokat, imorgon lamnar de in ansokan om visumet. 
Nackdelen ar ju att mitt workking visa gar ut imorgon, eftersom jag varit har precis ett ar imorgon, sa jag ar inte tillaten att jobba. Det kan ta en till tva veckor innan jag kan jobba igen. Jag ar redan sa uttrakad och jag vill inte vara hemma mycket langre till. Har inget att gora.
 
Igar tog jag taget in till stan for att lamna lite dokument till advokaten. Jag borjar kanna mej saker i staden nu :)
Unnade mej till och med en subway macka pavag hem. 
 
Idag ar det mulet och det har regnat inatt. Klev upp lite fore atta imorse och gick ut och gick en halvtimma. Igar fick mitt redan daliga sjalvfortroende en liten (stor) torn nar jag ar pavag hem fran affaren och en kille/man/gubbe som korde forbi ropade "FAT ASS" till mej. Tack for den liksom. Vet inte om jag har "fat ass" eller om det ar jag som blundat for det. Nar jag var och gjode the medical forra veckan var jag 162 lang och vagde 54.3 kilo, trodde det var normal vikt men 50 kilo kanske sitter pa min rumpa da? 
inte vet jag.
Har ju hellre lite flask pa rumpan istallet for att vara platt som en pannkaka.
 
Jag kanner mej valdigt uttrakad och jag kan knappt vanta pa att Derek ska plocka upp mej klockan 13.30. 
Ska ta och fordriva tiden med att lasa. 
 
Ha de!
 
 


Kommentarer
Postat av: Sis

Whaaat?! Du har ju ABSOLUT inget fat ass! Isåfall har jag "a giant fat ass"! :P Du har ju superfin kropp! <3

Svar: Na jag tycker inte att jag har nagot fat ass. Kunde val ha varit lite mer slimmat men annars sa are val ganska normalt.
Elina

2013-01-25 @ 11:36:24
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0