Besviken :(

Datum: 2013-06-02 / Tid: 03:53:21
Idag vaknade jag med stor besvikelse. REGN!! Vi har inte haft regn på en vecka och just idag när vi planerat en dags tur bara öser det ner! 
Vi skulle fara till karon beach för en heldag på stranden. Jag köpte till och med ny bikini igår. Aja, det är som det är. Vi har många många dagar kvar.
 
jag överlevde tandläkarn igår. Hon fyllde igen hålet där jag tappat plomben så nu är det fixat. Skönt. 
 
Igår efter Derek var färdig hos tandläkarn åt vi på lebanese restaurant. Det var gott. senare på eftermiddagen gick jag och gynnade och det gick bra. Löpband, roddmaskin, bröst och axlar. Jag har inte ens klivit upp ur sängen men mina bröst muskler är i plåga. 
 
 
I shoppingcentret jung Ceylon har dom en food court på nedervåningen med massa och billig thaimat. En av våra favorit ställen.
 
 
om vi inte går dit för mat så går vi dit gör deras underbart goda frukt skake.
 
 
Det finns en shake som jag alltid väljer med massa olika fruktbitar, den som ni ser på bilden. 
 
 
Annars kan man välja mellan allt, vattenmelon, ananas, tomat, morot, you name it. Annars kan man mixa som vill oxå. Dom häller i frukterna i en blender och tillsätter bara lite vatten och lite is.
 
 
Färdig :)
 
Sen vill jag önska min kära älskade syster ett stort grattis på födelsedagen. Hurra hurra hurra hurra!!! Hoppas du får din Williams tårta
och tänk på mej när du äter den. Älskar dej syster.
 
Regnet fortsätter men så fort Derek vaknar drar vi på oss ponchos och går it och äter frulle.
 
hörs sen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack så mycket <3 Tänkte på dig när jag åt Williamstårtan, önskar att jag hade kunnat skicka en bit till dig! Älskar dig med!

2013-06-03 @ 18:45:56
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0