Random pics

Datum: 2013-06-18 / Tid: 17:43:30
Nu har vi precis varit och ätit middag på Fuji. 
Det är så konstigt för istället för att få hunger känsla mår jag så illa att jag bara vill lägga mej ner och jag får tvinga i mej mat, men efteråt mår jag så mycket bättre. Borde det inte vara tvärtom? 
jag vill bara att magen ska bli normal igen. 
Idag har det såklart varit strålande sol men jag har inte kunnat gå till någon strand. Nog skulle jag kunnat för jag behöver inte ha toan 10 centimeter bort längre men jag tror inte att min kropp är redo att ligga i solen och steka och bli uttorkad en hel dag. Det får vänta.
 
jag har inga nytagna bilder så jag tänkte lägga upp lite random bilder jag har på telefonen.
 
 
Massa måsar på stranden i surfers paradise
 

 
Jag är på 2 ställen samtidigt. Ena foten i Queensland och andra i new south wales
 
 
Stannade till när vi var påväg och hälsa på dereks pappa och tittade på den fina utsikten.
 
 
 
Lite havsbilder från när vi lämnade surfers paradise
 
 
 
 
 
Min favorit som jag hittade på ett bageri i surfers. Berry and white chocolate scone. Vill ha!!!
 
 
Det lilla stackars plan vi åker i från Brisbane till Roma. Lite turbulens i detta plan och folk sitter och skriker. Inge roligt plan. Tror det är 10 säten.
 
 
 
 
 
En kylig kväll i reedy creek
 
 
När vi fick höra att campet skulle flytta och alla arbetarna flyttade ut var det dags att riva ut och tvätta alla sängkläder madrass skydd, täcken och filtar. 
 
 
På denna bild är det bara täcken och filtar.
 
 
 
Ser ut som Jennie rider en häst. Haha
 
 
Jag och Aimee
det tog 3 dagar att tvätta allting och maskinerna gick nonstop. Om jag klev upp och kissa på natten startade jag upp en maskin. En natt satt vi uppe och prata till ett på natten och maskinerna gick. Det är mycket tvätt.
 
 
min camp manager Duncan hade hål i fickan men det fixade han. Det tog han en halvtimma att sy igen men eftersom han är perfektionist såg fickan som ny ut när han var färdig.
 
 
Fin morgon i reedy creek
 
 
Nu får det vara nog med bilder för idag. Vissa bilder kanske jag har lagt ut tidigare. Ni får ha överseende med att mitt minne inte är de bästa.
 
gonatt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0