Sjuk

Datum: 2013-06-08 / Tid: 12:59:11
Hej alla!
jag mår inte riktigt 100. Tror att det är all thaimat och magen vill ha något annat.
igårkväll hade jag så ont i magen men tvingade ändå i mej middag. Idag mår jag bättre. Tog på mej gymkläderna för en stund sedan och när jag kom till gymmet var det bara att springa hem igen. Tur att gymmet ligger på samma lilla gata som hotellet. Jag ser gymmet från vårat fönster. Så idag blir vilodag. 
Nu till något roligare. Imorn ska vi på utflykt!!!!
 
vårat program för dagen är: 
kata view point (har varit där många gånger och utsikten är den bästa)
 
elefant ridning 30 minuter 
 
big buddha
 
chalong temple
 
honey farm
 
cashew nut factory
 
kaffe stop
 
hemresa
 
ska bli roligt att göra något och Derek har inte sett big buddha statyn som jag tycker är ett måste om man är i Phuket.
 
annars idag har vi köpt några dvd filmer, tandtråd, frukt och deo. 
våran utflykt börjar 7.30 imorn bitti då vi blir upp plockade på hotellet. Blir tidig kväll för oss ikväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas ni får en rolig utflykt! :) Krya på dig! <3

2013-06-09 @ 01:48:10
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0