Haunted house

Datum: 2013-05-03 / Tid: 09:54:34
Hej hej
 Idag har dagen sett lite annorlunda ut. Som sagt hade jag ett möte med min advokat. Så imorse for vi till Brisbane för att fixa med det. Han hjälpte mej att fylla ansökan om ett bridging visa b. Med andra ord ett visum som ger mej tillstånd att lämna landet. Eftersom mitt visum inte har blivit godkänt än måste jag ha tillstånd att lämna landet för annars släpper dom inte in mej igen.
Efter advokat firman gick vi till the department if immigration för att få papprena godkänd. Det gick smidigt så ny har jag tillstånd att komma och gå som jag vill i ett halvår. 
Det passar ju bra eftersom vi har Thailand biljetter bokade till nästa 2 veckors ledigt. Ahh vad jag längtar. 
 
När vi kom tillbaka hit till surfers paradise bytte vi kläder lite snabbt sen tog vi en promenad till ett spökhus en liten bit från hotellet.
 
Fy satan säger jag bara vad rädd jag var. Derek hoppade till ett x antal gånger oxå så det var inte bara jag. adrenalinet pumpade dom aldrig förr och jag har ont i halsen av allt skrikande. Hahaha.
På bilden nedan var sista delen av spökhuset och vi skulle stå och hålla i ett räcke och nedanför var det vatten. vi var säker på att en haj skulle komma ur vattnet men den jäkeln kom ut ur väggen framför oss istället. Stor va han.
 
 
haha skrattar varje gång jag kollar på bilden. Jag ser så rolig ut. stog och väntade på hajen.
 
Nu har vi kommit upp på rummet efter en burgare på burger king, eller hungry jacks som det heter här. Ska bara lata på nu med min bok.
 
imorgon hoppas jag på fin väder för jag vill på stranden. 
 
 
Jag och Jason efter spöhuset. Derek fick inte med huvudet på honom. Det finns där men det är lite mörkt.
 
ha de
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0