Regn och regn

Datum: 2013-05-24 / Tid: 12:16:53
Hej mina vänner!
 
Efter senaste inlägget tog vi en promenad till shopping centret Jung Ceylon för att se om det var några bra bio filmer. När vi var därinne började det spöregna. Det riktigt öste ner och vi tänkte vänta tills det lugnade ner sig innan vi gick hemöver så vi åt en kyckling kebab rulle, gick runt och kikade i butikerna men det fortsatte ösa ner. Tyvärr var de ingen bio film vi ville se så vi trotsade regnet och gick hem. Tog oss kanske 10 min att gå och när vi kom fram såg vi ut som vi hade tagit ett bad. En varm dusch och jag känner mej som ny. 
 
jag fick med mej två böcker hem så nu ska jag läsa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0