Respect!

Datum: 2013-05-04 / Tid: 08:49:34
Eftersom 2 åringen i mej kom fram förut och jag valde att tjura istället för att sola fick jag dåligt samvete efter förra inlägget. Sån fin dag och här ligger jag, tänkte jag. Så jag trotsade blåsorna på lilltårna och snörade på mej joggingskorna för en promenad. Väl ute på strand promenaden kändes benen så starka och jag hade ett bra tempo så jag började (!) jogga!!!!
jag vet inte om det var musiken, det fina vädret, havsbrisen eller surfarna som var ute och sprang, men nånting var det som fick mej att börja springa. Jag körde intervaller att när jag sprungit så jag inte hade nån luft kvar gick jag i rask takt tills jag fått tillbaka andan igen osv...
det gick jätte bra och jag är så stolt över mej själv. Tyvärr kan jag knappt gå nu tack vare skavsåren på lilltårna. 
 
Nu ska jag ta en dusch och hoppas Derek kommer snart för nu är jag verkligen redo för korean bbq. 
 
 
Sån där stor blåsa är det på min andra lilltå oxå :(
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men aaaaj! :S
Vad roligt att det gick bra att springa! Jag har också börjat köra intervaller :) Puss!

2013-05-11 @ 09:17:20
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0