Mys lördag

Datum: 2014-03-01 / Tid: 00:49:34
god morgon!
imorse vaknade jag utvilad klockan 6.30 så jag passade på att skynda mej ut på en 45 min morgon prommis. Derek skulle hjälpa en kompis sätta upp nå staket idag och igårkväll sa han att han måste kliva utanför dörren 8.15. Jag kommer upp med hissen 7.20 och på våran våning står han utanför hiss dörren och är påväg ner :(
han sa fel tid igårkväll men jag hade tur som fick säga hejdå iallafall. Förhoppningsvis blir han inte borta så länge idag. 
Jag har ätit frukost framför några vänner avsnitt och nu tänkte jag läsa lite och bara njuta av att inte göra nånting. 
 
Här kommer lite olika bilder
 
 
Kockarna på jobbet
 
 
Kockarna med troll me appen :)
 
 
"Fina" jag
 
 
På utflykt
 
 
 
 
 
Froggy :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0