...

Datum: 2010-05-10 / Tid: 16:14:41
Nu är vi hemma i Vita huset efter en dag i blå overall och vitmössa. Jag har haft en riktig chill dag, rippat två perioder och lagt lappar i vakuum maskin sista. Rätt skönt såhär på en måndag.

Min kusin Fanny skrev på sin blogg om en film hon hade sett som hette "Hachiko". Jag "lånade" den från internet och den var hur bra som helst. Jag blev så glad när jag såg att den handlade om en Japansk akita hund. Jag älskar dom hundarna. Så fina. Filmen är baserad på en sann händelse och det finns till och med en staty av hunden. Jag grinade hysteriskt i slutet på filmen. Hur bra som helst.

Funderar om jag ska cykla och fiska lite senare. Bara det inte regnar för mycket bara.

Hörs sen



Såå vacker!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Huga, den filmen är så söt :')

2010-05-11 @ 13:57:22
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0