.........................

Datum: 2010-05-12 / Tid: 16:47:52
Åhh jag blir så less. Norge firar nationaldagen väldigt stort och vi skulle åka in till T-heim på söndag för att festa för det brukar vara så sjukt mycket folk ute då. Men nu har tjejerna ändrat sig och jag vet ingen annan som kan tänkas vilja/ha råd att följa med. Mikka var mitt sista hopp men hon skulle ut och åka så mycket ändå.
Vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju in, men inte så kul att åka in själv heller för man lär inte träffa på nån man känner direkt. Får panik när jag tänker på att vara ledig och hemma 3 dagar utan att göra ett skit. Jag kommer gå under totalt.

Jävla skit!

Född mer otur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0