För sent

Datum: 2010-05-13 / Tid: 01:06:21
Vart tog denna kväll vägen?
Jag åkte till E vid 6 tiden, tror jag, för att fiska. Vi slog igång en film och jag tvär slocknade. Drömde dock att vi var och fiskade och jag hade en stor en på kroken som släppte efter mycket kämpande och vaknade av att jag hörde mej själv säga neeej. Pinsamt.
Sen vart det fundering på att fiska, en till film, resten av grabbsen kom hem från jobb, sen var klockan alldeles för mycket så då vare bara att sätta sig på cykeln och dra hemåt.
Imorgon/idag är det röddag här i norge så imorrn är det endast adecco anställda som ska jobba. Dubbel lön hela dagen är inte fel. Men jag börjar halv 7, alltså måste jag kliva upp om ganska precis 5 timmar. Det blir alldeles för lite sömn när vi jobbar dagpass. Men man kan inte sova bort hela livet inte.

Eftersom det inte blir nå Trondheim i helgen (suck) så har jag lite andra planer och jag hoppas att dom går igenom, skulle vara grymt.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0