Hemgång

Datum: 2010-05-28 / Tid: 01:18:31
Imorgon blir det hemgång till sverige. Jag ska lifta med underbara grabbarna från sthlm!
Så himla skönt att slippa färja och tåg, plus att jag kommer ett par dagar tidigare än jag skulle.
Tråkigt dock att jag missar sommarfesten, har verkligen sett fram emot den länge nu, men jag har legat hela veckan, ligger fortfarande så det känns som en festkväll är utesluten faktiskt. Vad vet man, kanske är kvar här nästa sommar och går på den då ;).

Imorgon ska jag försöka jobba iaf. Vet inte hur det kommer gå med tanke på att jag inte orkar stå längre stunder, det är ett hard days work bara att stå i duschen 5 minuter. Killarna slutar klockan halv 3 imorgon och jag halv 4, så när jag slutar kommer dom och hämtar upp mej, plockar upp mina grejjer här hemma, och sen far vi mot sverige. Jag var ju nyss hemma men det ska bli sååå kul att komma hem. Har ju Green Day att längta till oxå!!

Nu ska jag sova så jag orkar med jobbet imorgon.

Ha de



Fin Bit det där :)




Såhär gulliga är polckerna med Litauerna.
Den gråa bilens ägare Arthuras (Litau) slutar kl 22.30. Den gröna bilen som ägs av polacken Radoslaw vaskade denna kväll och började då jobbet 21.30. Dethär hände förra fredagen när vi blev hemskickade en timma tidigare så vi missade hans min när han vad Rado hade gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0