R.I.P my Love

Datum: 2010-05-24 / Tid: 15:33:17
Ja i lördags hade vi fest. Det var kul, men det som var mindre kul är att på söndag morgon hittar jag min telefon dränkt i öl. Den har alltså legat och badat hela natten och såklart är den så skadad den kan bli. Eller den går att starta men knapparna funkar inte så jag kommer inte in på den. Älskar min telefon och jag sa till pappa förra helgen jag var hemma att jag inte kommer behöva köpa ny telefon än på några år. Jo tjena. Måste jag göra det oxå. Blir så less.
Inte nog med att telefonen är sönder så har jag åkt på världens förkylning. Täppt, hosta och halsont. Yippie. Kan livet bli så mycke bättre?
Tror inte de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0