@ Vita huset, Børøsund, Hestvika, Hitra, Norway, Världen

Datum: 2010-05-17 / Tid: 22:15:00
Efter en kanon helg hemma så är jag tillbaka i bubblan.
Det har verkligen varit kanon väder hemma och jag har haft jättekul.
Igår grillade jag och Vicky. Det slutade i det vanliga: Paltkoma och magsmärtor. Potatisgratäng, potatissallad, flintastek, majskolvar, lök beasås och sallad. Hur gott låter inte de då. Jag skulle lätt kunna grilla varje dag hela sommaren.

Nu har vi kattungar på G här i huset. Lillan har värkar och är jätteorolig så snart ploppar det nog ut någon. Spännande.

Jag är trött men orkar inte sova, funderar om jag ska se någon film på datorn kanske. Jobbar trots alls eftermiddag imorgon så jag kan sova tills jag vaknar om jag vill.

Hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0