Not dead yet

Datum: 2010-10-15 / Tid: 20:12:23

Jag har inte fått min tumme ur my ass att skaffa internet så därför är uppdateringen värdelös.
Jag saknar mina Hitra vänner nå fruktansvärt. Värker i hjärtat när jag ser på bilder där varken jag, Emma eller Marie är med på. Vi ska ju vara med på dom bilderna. Fan.

Har väl inte hänt så mycket sedan sist. Jag har fått en stalker, ätit massa skit, tränat noll, sett mycket film, sökt jobb, fått noll jobb, svurit över arbetsförmedlingen, svurit över a-kassa, hatat mitt liv, önskat jag vore någon annanstans, försökt ringa Emma men min telefon hakar upp sig när jag försöker ringa, gråtit, skrattat, gråtit lite till. Nån som vill byta tillvaro ett tag? ingen? förstog det.
Summan av övergående. Jag är inte lycklig nånstans.
Men det blir väl bättre.

Just nu sitter jag hemma hos pappa. Vi ska precis starta en film nu.

Jag saknat mitt Hitra

Ha de


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Men gumman! Du får gärna ringa mig eller våldgästa mig när du mår sådär. Såklart även annars!



Men du vet vad som säger. När man känner att man är på botten kan det inte bli sämre! :)

Kram

2010-10-21 @ 10:47:20
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: emma

ELINA! JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT!! Vi ses väl efter jul? :)

2010-10-25 @ 14:38:47
URL: http://emamla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0