Ny profilbild någon?

Datum: 2010-10-01 / Tid: 17:57:14
Om det är någon som känner för att dom behöver en ny profil bild till facebook och vill ha en liten mer speciell bild så är det bara att säga det. Vi hjälper gärna till. GRATIS!

Här ska ni få några smakprov på de professionella bilderna som togs häromkvällen.

Here we go:



Lujza



Sophie



Kamila



Zoltan



Vladimir



Jag



Marie



Emma



Elisabeth



Jocke



Alexander



Joachim

Så, om ni känner er manad. Bara skriv en kommentar så kommer vi med kameran ;)

Nu har jag nästan packat klart. Det blev mycker mer än vad jag trodde. Hoppas vi får plats med allt i bilen. Jocke har ju grejjer han med.
Tog en nap på nästan 2 timmar förut och när jag vaknade hade jag hjärtklappning och hade såklart drömt att vi alla var samlade här. Blev så lessen när det var knäppt tyst i huset och mitt rum tomt på grejjer.

~Life is pain, get use to it~

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHAHA! :D Vilka smickrande bilder! ;)

2010-10-01 @ 18:27:06
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0