Packa pappas kappsäck

Datum: 2010-10-01 / Tid: 13:38:43
Säg det snabbt flera gånger så gör du det bra.

Nu har jag varit inne i Fillan och växlat in småpengar. Dom har en apparat som man lägger pengarna i sen räknar den ihop på en gång och pengarna är inne på kontot. Finns säkert i sverige oxå men inte på den banken jag har. Eller jag har inte varit inne på banken på över ett år så vad vet jag.

Nu ska jag sätta igång och packa. Jocke och Louise fick övertid idag och det är superbra för dom men jag hade velat umgås lite med dom nu sista kvällen. Men jag ska hämta dom klockan 20.00 så lite hinner vi ses. Louise ska jobba imorgon oxå så det blir till att säga bye bye redan ikväll. Jocke ska ju åka med mej till Åre imorgon så jag får umgås det sista med han i bilen.



Vlado och jag i lördags

Kommentarer
Postat av: emma

Hur ska vi klara detta?? grät mig till sömns igår och vaknade imorse, allt var så tyst. Grät några tårar igen sen fick jag äta frukost själv... Jag vill bo med ER!!! <3

2010-10-01 @ 14:18:00
URL: http://emaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0