Silence

Datum: 2010-10-01 / Tid: 10:06:15
Jag vaknade för ett tag sedan. Knäppt tyst i huset.
Bara att vänja dig Elina!

Jag har haft konstiga drömmar, drömt om skogar och polacker. Har även drömt om tjejerna. Jag hoppas att det gick bra för dom att köra hem igår. Imorgon är det min tur.
Jag måste in till Fillan idag och växla in mina små mynt. Sen har jag inte nå stroppar att binda fast cykeln med på cykelstället. Jag skulle köpa det i Fillan i lördags men dom hade inget på Jernia där jag trodde dom kunde ha. Kanske på sport butiken?
Skadar ju inte att kolla.








Grekisk afton efter jobbet för en vecka sedan



Louise demonstrerar hur man kapar huvud. Brödbiten fick vara fisken :)



Denna reaktion kan det bli när man känner på någon annans ben <3

Nä nu ska jag börja göra mej iordning för att åka till Fillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0