Klockan står still!!!

Datum: 2009-04-24 / Tid: 12:09:04

                     Det är såå tråkigt på jobbet!! Hela 4 timmar innan jag slutar oxå. Råkade försova mej imorse lite grann, vaknade halv 7, den tiden jag brukar gå till jobbet. Så de blev lite rörigt innan jag kom iväg. Hatar att stressa på morron, allt blir bara fel då.
Ikväll ska jag vara med Roberts låssas syster. Roberts mamma och hans låssas mamma ska ut och äta så då håller jag betty sällskap så hon slipper vara ensammen. Får se vad vi hittar på för nånting. Blir nog en sväng in till birsta tror jag iaf.

Nä nu tror jag att jag ska lägga mej på soffan här ett tag nu när jag har lunch, så himla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0