Tiden står still!

Datum: 2009-04-10 / Tid: 15:04:35
Har ingenting alls att göra. Väntar bara in tiden så jag får duscha och göra mej ordning innan vi ska till camilla och Micke. Har tänkt hela dan att jag ska ta en promenad men jag ids inte alls. Jag har suttit på ballen och läst lite, det var jätte härligt därute nu. Längtar så oerhört mycke till sommarn!! Linne och kort kjol!! Hur härligt är inte de.
Förra sommaren var jag och några kompisar till den gamla prästgården i borgvattnet (sveriges mest hemsökta hus) och sov en natt. Man får hyra stället en natt för 2000 tror jag de va. Det spökade inte så mycket men hela huset är läskigt i sig. En sån trip tänkte jag att de skulle bli till sommarn oxå.



Mysigt hus eller hur?



Frida är rädd för spökena :D



Kyrkogården låg rätt över vägen, ganska logiskt med tanke på att det var prästgården vi bodde i.



Jag och Frida nattade i det "gula rummet"

Kommentarer
Postat av: Frida

SEXIG bild på mig HAHAHAHAHA. Jag måste få dina kort och du mina nått ;)

2009-04-12 @ 21:46:03
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Elina

Hahah, verkligen. Vi får skicka över korten till varan när vi har tid. Jag har inte ens ett litet bevis att jag var där för jag har inga bilder på mej själv. hehe

2009-04-13 @ 20:23:58
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0