Båtresan!

Datum: 2009-12-13 / Tid: 18:20:08
Ahoj!
Vilken kanondag vi har haft. Klockan 12 for vi till stället där båten skulle hämta upp oss.
Ca halv ett kommer båten för att ta oss ut till laxuppfödningen.
Vi fick hoppa av vid en "pool" och titta på laxarna. I en sån där pool simmade det 180 000 laxar! Inte dåligt alls.

Jag tänkte visa i bilder. Svårt att skriva.



Flytvästen på och redo att åka



båten vi åkte med "Kari"



Yngve och Marie




"Poolen" som vi stannade vid. Busiga fiskar.



Här står vi på kanten



Påväg från båten till deras "kontor".



En glad Mikka



samtidigt en glad Elina och en glad Wendy



De hade 4 skärmar så de kunde hålla koll på firrarna



En fisk som kom bort från strömmen :)



laaax



Det ser ut som laxarna är påväg ner i Hades :P



Fick sitta i deras jättefina fika rum och dricka kaffe och surra



Mikka och en ovetandes Louise.

Nu måste jag hjälpa med lussebullarna. Lägger in mer bilder sen när det finns tid.

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, vilket ass!! nog var jag ovetande allt=P

2009-12-13 @ 18:52:49
Postat av: Anonym

men vad coolt!!

Det hade jag velat vara med på, såg ju skit häfigt ut! Funderar på att söka jobb på någon fiskebåt till sommaren, det hade inte varit så tokigt:)

2009-12-13 @ 23:55:17
URL: http://saur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0