Gillar inte trojaner ja

Datum: 2009-12-03 / Tid: 13:40:14
Nu har jag kommit hem efter en tur i fillan. Jag var in på legekontoret och fick nummret till 2 sjukgymnaster så det var bara att välja och vraka. Jag ringde det första nummret och berättade hur det var och hade varit med mej. Jag ska fortsätta och simma få massage så ska det nog gå till sig. Yeeey!!
Efter Fillan kände mej så ensammen så jag styrde bilen mot Hestvika och Leröy. Där satt jag och surrade med folk som hade matrast. Vid halv ett kom Mikka, Louise och Marie och joinade mej. Nu är jag hemma i ensamheten igen men Mikka slutar om 2 timmar så då drar vi och simmar.

Tänk att det redan är fredag imorn. Veckorna gå ju så sjukt fort. På måndag är jag med i spelet igen. Då blir det en kvällsvecka.

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ett hus i kungsnäs. Man åker igenom ridskolan och nedför backen och där bland ängar och hagar ligger det :)

2009-12-03 @ 14:26:40
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0