090522

Datum: 2009-05-22 / Tid: 13:38:58
Idag vare tänkt att jag och johanna skulle fiska. Jag ringde henne vid tolvtiden men fick inget svar. Sen ringde hon upp ungefär en timma senare och sa att hon va i uppsala!
Då hade hon glömt att vi skulle fiskat och följt med hennes kille dit för att titta på en cross. Shame on you!!!
Får se om jag tar spöna och promenerar dit en sväng själv. Då har jag större chans att få fisk :P
Får se hur jag gör.

Tänkte jag skulle plocka undan lite hemma innan jag gör nå annat. Det är inte mycke så de går nog rätt fort.
Det känns inte alls som det är fredag idag. Skulle lika gärna kunnat ha vare tisdag. Hatar när man inte håller koll på dagarna. Måste verkligen hitta en bikini innan utlandet. Vägrar ha min gamla ett år till.

Nä nu måste jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, imorgon är det i kovland ;D

2009-05-25 @ 19:43:27
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0